Әр жастағы оқушылардың өзіне тән психикалық ерекшеліктерін ескере отырып қарым – қатынас орнату;
- Мұғалім өзінің жағымсыз көңіл - күйінің болмауын қадағалау;
- Қарым – қатынаста педагогикаға жат сөздер айтпау ;
- Бұйрық емес, өтініш деңгейінде қарым – қатынас жасау;
- Қарым – қатынаста дау – жанжалға жол бермеу;
- Сұхбаттасуда жеке оқушының пікірін сыйлау;
- Қиын, қыңыр, қырсық оқушылармен жеке дара қарым –қатынас орнатып, олармен тіл табысу;
- Қарым – қатынаста мұғалім оқушыға, оқушы мұғалімге сену;
- Қарым – қатынас сезімдік, танымдық, іскерлік болу.